مورينيو: اين شکست را جبران مي کنيم
 
Real Madrid
پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:3 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

به گزارش خبرگزاري مهر، ژوزه مورينيو در کنفرانس خبري بعد از بازي گفت: آنها با فاصله تيم بهتر ميدان بودند. دورتموند تقريبا در تمام جدال هاي نفر به نفر پيروز بود. آنها بهتر از ما ساماندهي شده بودند، هم از نظر روحي و هم از نظر فيزيکي بهتر از ما بودند. بازي در چنين فاصله زماني کمي از 1-1 به 1-4 تبديل شد. ما مالکيت توپ را از دست داديم و نتوانستيم سرعت بازي دورتموند و ضد حملات اين تيم را کنترل کنيم. ما همه چيز را در مورد دورتموند و در مورد لواندوفسکي مهاجم آنها مي دانستيم اما روي 3 گلي که او به ثمر رساند نتوانستيم مهارش کنيم. وقتي شکست مي خوريد و شايسته آن شکست هستيد تحمل آن شکست چندان سخت نيست.

سرمربي پرتغالي رئال در ادامه افزود: روي 3 صحنه گل مالکيت توپ را خيلي ساده از دست داديم و يارگيري را کامل انجام نداديم. حرکات لواندوفسکي را بررسي و آناليز کرده بوديم اما آن طور که من مي خواستم او را مهار نکرديم. براي بازي امشب آماده بوديم اما بسياري از بازيکنانم امشب بازي و شب بد خود را پشت سر مي گذاشتند. در رده باشگاهي اين بازي بعد از فينال مهمترين بازي محسوب مي شود، بدون شک از عملکردمان ناراحت هستم.

مورينيو در پايان افزود: ما مي توانيم شرايط را به سود خود برگردانيم، کار بسيار دشواري است اما ما توان آن را داريم. در فوتبال همه چيز ممکن است، در يک شب رويايي وقتي همه بازيکنان در اوج خود باشند و هر موقعيت گل ما وارد دروازه حريف شود، ما مي توانيم اين شکست را جبران کنيم.

ديدار تيم هاي دورتموند و رئال مادريد در چارچوب دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در حضور بيش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه سيگنال آيدونا پارک با پيروزي 4 بر يک دورتموند به پايان رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 1364
بازدید کل : 221482
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس