زيدان:بيل بازيکني بااستعداد بالاست
 
Real Madrid
پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, :: 12:11 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

زيدان:بيل بازيکني بااستعداد بالاست

ستاره سابق رئال‌مادريد از علاقه وافر خود به سبک بازي گرت بيل خبر داد و ابراز اميدواري کرد، اين هافبک ولزي را در ليگ قهرمانان اروپا ببيند.

نمايش خيره کننده گرت بيل در ترکيب تاتنهام باعث شده است که تيم‌هاي صاحب‌نام اروپايي از جمله رئال‌مادريد و بارسلونا براي جذب وي ابراز علاقه کنند. زين‌الدين زيدان، ستاره سابق رئال‌مادريد از علاقه زياد خود به اين هافبک ولزي خبر داد و ابراز اميدواري کرد که هر چه زوتر او را در ليگ قهرمانان اروپا ببيند.

به گزارش ايسنا،"زيزو" در گفت‌وگو با شبکه اسکاي اسپورتس گفت: نمايش خيره‌کننده بيل در فصل جاري من را به وجد آورده است. بي‌صبرانه در انتظار حضور او در ليگ قهرمانان اروپا هستم. او بازيکني بااستعداد بالاست. سرعت زياد و شليک‌هاي سنگينش هر سختي را آسان مي‌کند. کنترل او با توجه به سرعت بالايش غيرممکن است. بيل از نظر فني در سطح بسيار بالايي به سر مي‌برد. شوت‌هاي پاي چپ او مهارنشدني است. فوتبالي که او به نمايش مي‌گذارد، حساب شده و به‌روز است. بازي او فقط متکي به سرعت بالايش نيست. از طرفداران پروپاقرص او هستم و علاقه وافري به سبک بازيش دارم.

ستاره فرانسوي سابق رئال‌مادريد درباره مقايسه گرت بيل با ليونل مسي و کريستيانو رونالدو گفت: بيل در شرايط کنوني فاصله چنداني با رونالدو و مسي ندارد. مطمئنا با گذشت زمان فاصله او با اين دو بازيکن کمتر و کمتر خواهد شد.

بيل که تاثيرگذارترين بازيکن حال حاضر تاتنهام به شمار مي‌آيد، پيش از اين از علاقه زياد خود به سبک بازي کريستيانو رونالدو گفته بود. همين مسئله باعث شده است تا احتمال پيوستن او به رئال قوت گيرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 262
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 504
بازدید ماه : 1591
بازدید کل : 221709
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس