Real Madrid
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی


مادريد به هر حال از اين مرحله عبور كرد، حقيقتى كه بيش از هر چيز ديگرى براى انها مهم است اما اين نمايش براى قهرمانى كافى نيست

سایت گل -  در روزى كه منچستر با انجام يك بازى منطقى و حساب شده بسيار به صعود به مرحله بعد نزديك شده بود، اشتباه بد نانى به يكباره همه چيز را عوض كرد و رئال كه تا ان لحظه سردرگم و نااميدكننده ظاهر شده بود، با ورود مودريچ ورق را به سوى خود برگرداند و نهايت استفاده را از ده نفر شدن يونايتد كرد تا با پيروزى شيرين ١-٢ و كمى چاشنى شانس به مرحله بعد راه پيدا كند. 
 
*بازى با يك سوپرايز بزرگ اغاز شد. وين رونى روى نيمكت نشسته بود. حتى برادرش هم باورش نمى شد. فرگوسن بعد از بازى دليل نيمكت نشينى او را فنى عنوان كرد " مى دانستم الونسو بازى را براى مادريد كنترل مى كند، براى همين ولبك را به بازى فرستادم چون او بهترين بازيكن در تيم ما است كه كار تعقيب بازيكن حريف را انجام مى دهد. بعلاوه مى توانست از انجا فان پرسى رو حمايت كند" 
*يكى ديگر از اتفاقات جالب تشويق هاى بى امان تماشاگران بود كه حسابى رونالدو را مورد لطف خودشان قرار دادند. البته رونالدو هم با اشاره به قبلش قبل از بازى و بالا بردن دست هايش به نشانه "من رو ببخشيد" بعد از گل دوم پاسخ مناسبى به ابراز احساسات هواداران داد.
*دو تيم بازى را خونسرد اغاز كردند اما رئالى ها بخصوص در خط حمله ضربات بسيار بدى را به توپ مى زدند. احتمالا جو ورزشگاه روى انها بيش از حد تاثير گذاشته بود. به هر حال از بازيكنانى در اين سطح انتظارات بيشتر است. اما يونايتدى ها به خوبى مى دانستند از اين بازى چه مى خواهند. انها در دفاع تيمى و منظم بودند و در حمله ها زهر دار. نيمه اول بازى به ميل فرگوسن پيش رفت و تمام شد.

Real Madrid's coach Jose Mourinho reacts during the Champions League soccer match against Manchester United at Old Trafford stadium in Manchester

*نيمه دوم در حالى شروع شد كه مورينيو بهتر از هركسى مى دانست با انجام همچين نمايشى از سوى رئال، بخت انها براى صعود خيلى كم است. بعد از تكرار سناريو وِلبك-راموس كه موجب به ثمر رسيدن گل اول بازى شد، منچستر از هميشه به صعود نزديك تر به نظر مى رسيد. رئال توپ را در اختيار داشت ولى نمى دانست با ان چه كار بايد كرد. 
اما يك بى احتياتى از نانى همه چيز را عوض كرد و با اخراج خود از زمين، زمينه شكست منچستر را فراهم كرد . شايد داوران انگليسى هيچوقت تصميم چاكر داور مسابقه را درك نكنند، اما با تاكيد فراوان اتحاديه داوران يوفا به رياست پير لويجى كولينا، به داوران در تمامى سمينارهاى اخير كه مراقبت از بازيكنان و سلامت انها در اولويت قرار دارد، سر پيچى كردن از اين لزومات با توجه به حضور كولينا در ورزشگاه براى چاکرسخت بود و بايد بابت گرفتن تصميم درست به او در ميان آن جو سنگين تبريك گفت. هرچند كه او حتى ميبايست چند دقيقه بعد رافائل را نيز به دليل خطاى هند و گرفتن موقعيت مسلم گلزنى از حريف اخراج مى كرد. 
 
به هر حال مورينيو از ده نفره شدن يونايتد نهايت استفاده را برد و با ورود مودريچ به زمين، ورق را به سوى خود برگرداند. شوت از راه دور زيباى مودريچ و گل دوم كه رونالدو روى همكارى زيباى هيگواين و اوزيل به ثمر رساند موجبات اولين پيروزى مورينيو در الدترافورد در چارچوب رقابت هاى چمپيونز ليگ را فراهم كرد. البته با چاشنى شانس.

*رئال حتى پس از جلو افتادن هم خوب دفاع نكرد تا ديگو لوپز بار ها مجبور به واكنش شود و بهترين بازيكن رئالى ها و احتمالا ميدان لقب بگيرد. همانطور كه مورينيو بعد از بازى با همان لحن صريح هميشگى و زيركى خاصى در حالى كه اشك در چشمانش حلقه زده بود در پايان مصاحبه اش گفت "بدون توجه به كارت قرمز، امروز تيم بهتر باخت" و خبرنگار را با دوربينش تنها گذاشت. اگر تا امروز كمى شك داشتیم، اكنون اما كاملا مطمئن هستیم كه چشم هاى مورينيو به صندلى فرگوسن دوخته شده است. او عاشق جو ورزشگاه الد ترافورد و هواداران انگليسى است و با اين جمله انها را بيش از پيش به خود علاقه مند كرد. 

 

مادريد به هر حال از اين مرحله عبور كرد، حقيقتى كه بيش از هر چيز ديگرى براى انها مهم است اما اين نمايش براى قهرمانى كافى نيست. انها بايد به مراتب بهتر از اين در ديدار هاى خارج از خانه عمل كنند.


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 388
بازدید ماه : 1475
بازدید کل : 221593
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس