مسی: رقابت من و رونالدو مقدر شده بود
 
Real Madrid
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 22:33 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

سایت گل- لیونل مسی، ستاره بارسا، فاش کرد که از زمانی که رونالدو از منچستریونایتد به رئال پیوست، می دانست که این ستاره پرتغالی به بزرگترین رقیبش تبدیل خواهد شد.

رونالدو که در سال 2009 با انتقالی 92 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال پیوست، امشب برای اولین بار به الدترافورد برمی گردد.

 

ستاره آرژانتینی بارسا معتقد است قابل پیش بینی بود که با حضور رونالدو در لالیگا، آنها به رقبای مستقیم هم تبدیل شوند.










جدال مسی و رونالدو یکی از جذاب ترین جدال های فوتبالی تاریخ بوده است؛ در واقع هیچ گاه در یک زمان دو ستاره بزرگ تا این اندازه دوشادوش هم حرکت نکرده بودند؛ جدالی که گاه برنده آن ستاره آرژانتینی بارسا بوده و گاه ستاره پرتغالی رئال


 

او در گفتگو با Optimum Style  گفت:" حتی پیش از اینکه رونالدو به رئال بیاید، می دانستم که او به بزرگترین رقیب من در سالهای آینده تبدیل می شود."

مسی از توجهی که رسانه ها به خاطر موفقیت هایش به او می کنند چندان راضی نیست و ترجیح می دهد که آنها تنها در مورد عملکردش در زمین قضاوت کنند.

" بسیاری از چیزهایی که در مورد من گفته می شود، ساختگی است. من یک آدم معمولی هستم و می خواهم که بقیه در مورد من تنها به عنوان یک بازیکن قضاوت کنند.

هیچ چیز جذاب تر از گلزنی و پیروز شدن نیست. من در کنار بازیکنان خوب زیادی بازی می کنم و این اشتباه است که تنها از یک نفر نام برده شود."


 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 204
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 446
بازدید ماه : 1533
بازدید کل : 221651
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس