آغاز دور برگشت ليگ قهرمانان اروپا
 
Real Madrid
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان از امشب آغاز مي‌شود.

به گزارش ايسنا، در حساس‌ترين بازي مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا منچستريونايتد در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان رئال‌مادريد است. بازي رفت دو تيم در سانتياگو برنابئو با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

مايکل کريک، هافبک يونايتدها بازي با رئال‌مادريد را «فراخاص» توصيف کرد؛ مسابقه‌اي که در آن تفاوت‌هاي جزئي سرنوشت نهايي را رقم مي‌زند و اگر منچستريونايتد نتواند رئال‌مادريد را شکست دهد، به خاطر انگيزه يونايتدها نبوده است.

هافبک 31 ساله منچستريونايتد در توصيف بازي رئال‌مادريد و منچستريونايتد گفت: «در بازي‌هاي اين مرحله وقتي دو تيم با اين کيفيت به مصاف هم مي‌روند، تفاوت‌هاي جزئي نتيجه بازي را رقم مي‌زند. قطعا منچستر تلاش مي‌کند تا بتواند بازي خود را انجام دهد و گلزني کند اما بعضي وقت‌ها اين کار امکان‌پذير نيست. مطمئن هستم شرايط براي مادريد نيز به همين شکل است.»

نکته جالب توجه اين ديدار بازگشت کريستيانو رونالدو پس از چند سال به اولدترافورد است. مهاجم پرتغالي رئال‌مادريد که اين روزها در بهترين فرم خود قرار دارد، در بازي رفت با ضربه سر فوق‌العاده ديدني خود بازي را به تساوي کشاند. کريک درباره حضور رونالدو در اولدترافورد مي‌گويد: «همه ما به آنچه رونالدو در منچستريونايتد انجام داد، احترام مي‌گذاريم.»

منچستريونايتد نخستين بار در سال 1968 توانست با غلبه بر بنفيکا به عنوان قهرماني جام باشگاه‌هاي اروپا دست يابد. نکته مثبت براي شياطين‌سرخ اين است که امسال فينال ليگ قهرمانان در ورزشگاه ومبلي برگزار مي‌شود که منچستر اولين قهرماني خود را در اين بازي‌ها در اين همين ورزشگاه جشن گرفت؛ هرچند سال 2011 در فينال ليگ قهرمانان در همين ورزشگاه برابر بارسلونا شکست خورد.

کريک اعتقاد دارد، اکنون نبايد به فينال فکر کرد زيرا راه زيادي تا فينال باقي مانده است.از سوي ديگر رئال‌مادريد پس از دو پيروزي در ال‌کلاسيکو از روحيه بالايي برخوردار شده است و قصد دارد تا هفته رويايي خود را با پيروزي بر منچستريونايتد تکميل کند. نام ايکر کاسياس، کاپيتان «قوهاي سپيد» پس از دوري به دليل آسيب‌ديدگي و شکستگي انگست بار ديگر در فهرست بازيکنان اين تيم قرار گرفته و شايد او درون دروازه تيمش سد راه روبين‌ فان‌پرسي و وين روني باشد.در ديگر ديدار اين مرحله بوروسيادورتموند در حالي برابر شاختار دونتسک به ميدان مي‌رود که بازي رفت دو تيم در اوکراين با تساوي 2 بر 2 پايان يافته است.مردان يورگن کلوپ در خانه تيم‌هايي نظير رئال‌مادريد، منچسترسيتي و آژاکس را بردند. دورتموند با توجه به تساوي 2 – 2 در بازي رفت از شانس بالايي براي صعود به مرحله بعد برخوردار است. اين دومين حضور شاختار دونتسک در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان است.

دورتموندي‌ها نيز با توجه به از دست رفتن قهرماني در بوندسليگا و جام حذفي تمام تمرکز خود را معطوف ليگ قهرمانان کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 205
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 447
بازدید ماه : 1534
بازدید کل : 221652
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس