برندان راجرز تمایل زیادی دارد تا آلونسو را به آنفیلد بازگرداند وقصد دارد تا رئیس این باشگاه را قانع کند تا یک بار هم که شده پا روی یکی از قوانین باشگاه بگذارد

سایت گل- انتقال قریب الوقوع آیسر اییارامندی به باشگاه رئال مادرید گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی ژابی آلونسو از باشگاه مادریدی را افزایش داده است.

روز گذشته روزنامه دیلی استار در گزارشی در مورد تمایل باشگاه چلسی برای جذب او صحبت کرده بود و اعلام کرده بود که مورینیو علاقه زیادی دارد تا شاگرد سابقش را این بار در استمفورد بریج دراختیار داشته باشد. حالا روزنامه دیلی میل در گزارشی یادآوری کرده که سران لیورپول در نظر دارند تا این بازیکن اسپانیایی را خریداری کنند. ژابی آلونسو 5سال در آنفیلد بازی کرده و با این تیم یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

بنا براین گزارش برندان راجرز، سرمربی لیورپول درتلاش است تا جان دبلیو هنری، مالک لیورپول را قانع کند تا این بار ، برای یک بار هم که شده پا روی یکی از قوانین این باشگاه بگذارد. طبق یکی از قوانین لیورپول، این باشگاه پولی برای انتقال و خریداری بازیکن  بالای 30 سال پرداخت نخواهد کرد. اما راجرز قصد دارد تا هنری را متقاعد کند تا برای خریداری الونسو دست به جیب شود.

دیلی میل در گزارش خود یادآوری کرده که لیورپول ممکن است پیشنهادی 12 میلیون یورویی را برای خریداری آلونسو ارائه کند. او که قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکرده، تا سال 2014 با باشگاه مادریدی قرار داد دارد.

این درحالی است که الونسو که به دلیل مصدومیت تیم ملی اسپانیا را در رقابت های جام کنفدراسیون ها همراهی نکرد، از انتقال احتمالی اییارامندی به باشگاه مادریدی استقبال کرده. او این روزها در شهرک سوبیه تا، شهرک تمرینی باشگاه رئال سوسیداد (که در زادگاهش واقع شده)، تمرینات بازیابی اش را دنبال می کند.

foton