رئال یک گام به بیل نزدیکتر شد: تاتنهام خِسِه را می خواهد
 
Real Madrid

رئال یک گام به بیل نزدیکتر شد: تاتنهام خِسِه را می خواهد

رئال یک گام به بیل نزدیکتر شد: تاتنهام خِسِه را می خواهد

روزنامه دیلی استار در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه تاتنهام به دنبال گزینه ای برای تقویت خط حمله تیمشان هستندو خسه راگزینه مناسبی می دانند

سایت گل- طبق گزارش منتشره در دیلی استار و بازتاب این گزارش در روزنامه آ.اس، سران باشگاه تاتنهام تمایل زیادی به جذب خِسِه رودریگس، بازیکن رئال کاستیا (تیم پایه ای رئال مادرید) دارند و همین تمایل ممکن است کهکشانی ها را یک گام به جذب گرث بیل نزدیک تر کند.

خسه بازیکن رئال کاستیا و تیم ملی زیر 20 سال اسپانیاست که نام او در لیست رویاهای آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام قرار دارد واو تمایل زیادی دارد تا با جذب این مهاجم جوان، خط حمله تیمش را تقویت ببخشد. این رویای ویلاس بواس می تواند انتقال گرث بیل به تیم مادریدی را نیز آسان تر کند تا این دو بازیکن در یک معامله دو طرفه باشگاه هایشان را عوض کنند.

اسکای ایتالیا ، در گزارش خود پارا فراتر گذاشته و اعلام کرده که تاتنهام پیشنهادی 11.5 میلیون یورویی برای جذب خسه به رئال فرستاده.

خسه تا ژوئن سال 2014 با رئال قرارداد دارد ولی او برای تمدید قراردادش با رئال یا عدم تمدید قراردادش تردیدهای زیادی دارد. چرا که برخلاف خواسته قلبی اش که حضور درترکیب اصلی رئال است، او بعید می داند که بتواند به تیم اصلی رئال برسد.

از سوی دیگر ابراز تمایل تاتنهام برای جذب او، قطعا خبر بدی نیست. و هم خود خسه، هم سران رئال و هم گرث بیل از این خبر استقبال می کنند. پیوستن خسه به تیم لندنی، ممکن است دل سرمربی تاتنهام برای اجازه دادن به بیل برای ترک این تیم را نرم کند. و از همین رو ممکن است شاهد یک معامله دو طرفه باشیم.

به علاوه درجریان این مذاکرات سران دو باشگاه ممکن است بتوانند فرمول مناسبی برای گسترش روابط دوجانبه بیابند. بدین ترتیب تاتنهام با انتقال بیل به رئال موافقت خواهد کرد و خسه هم برای رشد و پیشرفت وکسب تجربیات بیشتر روانه انگلیس خواهد شد تا زیر نظر یک سرمربی جوان و موفق فوتبالش را ادامه دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 1461
بازدید کل : 221579
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس