کاسیاس: مورینیو من را به گریه و بی‌خوابی انداخت
 
Real Madrid

کاپیتان رئال مادرید گفته از این که پنج ماه نیمکت‌نشین شد زجر کشیده است.

کاسیاس: مورینیو من را به گریه و بی‌خوابی انداخت

سایت گل – ایکر کاسیاس در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته که رفتار ژوزه مورینیو او را به گریه واداشته.

این ملی‌پوش اسپانیایی در نیمه دوم فصل نیمکت‌نشین شد و پس از مصدومیت هم جای خود در ترکیب ثابت را برای پنج ماه به دیه‌گو لوپس داد.

او گفته است: «من گریه کردم. من زجر کشیدم. حالم خوب نبود. شب‌های بسیاری بی‌خواب بودم.»

کاسیاس گفت به حدی عصبانی بود که حتی به فکر ترک باشگاهی افتاد که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش برای آن بازی کرده: «من تا اعماق وجودم مادریدیستا هستم. برای من باشگاه از هر چیز دیگری مهم‌تر است. من دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم اما اگر یک مربی من را نخواهد دردسری نمی‌سازم.»

کاسیاس در جام کنفدراسیون‌ها پیراهن شماره 1 اسپانیا را به تن می‌کند: «خوشحالی‌ام برگشته. دوران آسانی نبود اما اکنون ایکر کاسیاس دیگری شده‌ام.

پس از پنج ماه زمانی طول می‌کشد تا همه چیز به اوضاع عادی برگردد. اما خوشبختانه هم‌تیمی‌هایم و دل‌بوسکه بسیار به من کمک کردند و این زمانی که می‌خواهید از نو شروع کنید اهمیت بسیاری می‌یابد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 315
بازدید ماه : 1402
بازدید کل : 221520
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس