Real Madrid
جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

آنچلوتي:‌ مودريچ واگذار نخواهد شد

مربي تازه‌وارد و ايتاليايي رئال‌مادريد اطمينان خاطر داد حتي در صورت جذب فوق‌ ستاره تاتنهام، ‌لوکا مودريچ به تيمي واگذار نخواهد شد.

 


 

 

در چند روز گذشته يکي از شايعاتي که در اطراف رئالي‌ها وجود داشته و درباره‌اش در رسانه‌ها زياد گزارش شنيده شده،‌ بحث واگذاري احتمالي لوکا مودريچ در صورت آمدن گرت بيل از هاتسپرزي‌ها با 85 ميليون پوند است.

به نقل از فارس، در اين باره «کارلو آنچلوتي» عاقبت مجبور به واکنش شد. وي گفت: اين خبر که رئال در صورت استخدام بيل،‌براي فروش مودريچ اقدام مي‌کند، درست نيست. تيم خواهان تداوم همکاري با او است.

آنچلوتي افزود: تمام بازيکنان از اين که لوکا بماند، خوشحال هستند. ما واقعا خواهان حفظ مجموعه خود هستيم. به اين ترتيب در مورد واگذاري او هيچگاه وارد عمل نخواهيم شد.

 

کاسياس: نمي‌خواهم بي‌دليل نيمکت‌‌نشين شوم

دروازه‌بان معروف رئال مادريد گفت: ديگر دوست ندارم بي‌دليل نيمکت‌نشين شوم.

 


 

ايکر کاسياس در اواخر فصل گذشته به علت آنکه با ژوزه مورينيو، مربي پرتغالي آن هنگام کهکشاني‌ها اختلاف پيدا کرد، نيمکت‌نشين شد.

به گزارش فارس، سنگربان و کاپيتان تيم مادريدي ديگر خواهان نشستن روي نيمکت نيست. وي در گفت‌وگويي با يک شبکه راديويي اظهار داشت: ديگر خواهان مواجه شدن با مشکلي مثل نيمکت‌نشيني نيستم. دوست ندارم بي‌دليل مجبور به نشستن روي نيمکت ذخيره‌ها شوم.

وي افزود: توانمندي‌هاي ديگو لوپز،‌ ديگر دروازه‌بان مادريد را مي‌ستايم. او سنگربان بزرگي است. اما واقعيت اين است که من دنبال تکرار ماجراي نيمکت‌نشيني نيستم.

او بيان کرد: واقعا نمي‌خواهم بي‌دليل روي نيمکت محکوم به نشستن شوم. اميدوارم با بازي‌هاي خوب فصل جاري، بتوانم خاطره تلخ نيمکت‌نشيني را فراموش کنم.

رونالدو هفته‌اي 330هزار پوند دستمزد مي‌‎خواهد

باشگاه رئال مادريد تمام تلاش خود را انجام مي دهد تا قرارداد کريس رونالدو ستاره پرتغالي‌اش را تمديد کند اما اين بازيکن دستمزد هنگفتي را از باشگاه طلب کرده که پرداخت آن براي رئال دشوار است.

 


 

 

فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد اخيرا اعلام کرد رونالدو با پيراهن اين باشگاه از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد. اما اين اظهار نظر بيشتر در جهت منصرف کرد منچستريونايتد براي جذب اين بازيکن بود.

به گزارش مهر، رونالدو هم اکنون مذاکراتي براي تمديد قرارداد با رئال انجام داده و تقاضاي سالانه 17.5 ميليون پوند به صورت خالص (بعد از پرداخت ماليات) کرده است. اين رقم هنگفت يعني شماره 7 رئال مادريد هفته اي 330 هزار پوند دستمزد مي خواهد در حالي که باشگاه تمام ماليات دستمزد او را نيز بپردازد.

رئال هم اکنون اردوي آماده سازي خود را در آمريکا بر پا کرده اما فلورنتينو پرز که نگران از دست دادن رونالدو است تلاش مي‌کند هر طور شده گرث بيل را به عنوان جانشين احتمالي CR7 به خدمت بگيرد. رقم درخواستي رونالدو براي رئال بسيار زياد است و از طرف ديگر از دست دادن اين ستاره پرتغالي هم براي رئالي ها خبر بسيار بدي محسوب مي‌شود.

منچستريونايتد باشگاهي است که هميشه خواهان رونالدو بوده و اين بازيکن نيز احترام زيادي براي اين باشگاه قائل است. در صورتي که رونالدو با رئال به توافق نرسد اولدترافورد مي‌تواند مقصد بعدي او باشد.

فيل‌جونز: بازي مقابل رونالدو تجربه ترسناکي بود

فيل جونز، مدافع هافبک جوان منچستريونايتد، تاييد کرد که بازي کردن مقابل کريس رونالدو در رقابت هاي فصل گذشته چمپيونزليگ، تجربه ترسناکي بوده است.

 


 

 

منچستريونايتد و رئال مادريد در مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي فصل قبل ليگ قهرمانان مقابل هم قرار گرفتند و اين ستاره جوان مامور مهار ستاره پرتغالي رئال بود..

هرچند رونالدو در هر دو ديدار موفق به گلزني شد اما جونز از اينکه اجازه نداد که او درخشش هميشگي را داشته باشد، ابراز خشنودي کرد.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازي کردن مقابل رونالدو تجربه هيجان انگيز و در عين حال، ترسناکي بود. رونالدو بازيکن بزرگي است اما من مصمم بودم که اجازه ندهم چنين مسئله من را تحت تاثير قرار بدهد و هيچ چيزي من را متوقف کند."

او همچنين در مورد تجربه اولين قهرماني در ليگ برتر گفت:" به عنوان بازيکن، هميشه روياي قهرماني در ليگ برتر را داشتم اما قهرماني با منچستريونايتد و نقش داشتن در آن، يکي از ويژه ترين لحظات دوران حرفه اي من تاکنون بود."

 

رونالدو،پرطرفدارترین ورزشکار در توئیتر؛ با20 میلیون هوادار

در میان 10 ورزشکار پرطرفدار در توئیتر، هشت فوتبالیست دیده می شوند و شش تا از آنها در لالیگای اسپانیا توپ می زنند.


 

سایت گل- روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید پادشاه بی چون و چرای ورزشکاران در صفحه توئیتر است.

تعداد هواداران این ستاره پرتغالی در شبکه اجتماعی توئیتر از 20 میلیون نفر فراتر رفته است که البته این آمار در مقایسه با محبوبترین های توئیتر درسرتاسر دنیا فاصله زیادی دارد. جاستین بیبر، خواننده نسل جوان در حال حاضر 42.4 میلیون  هوادار در توئیتر دارد و کتی پری، دیگر خواننده سرشناس، 40 میلیون هوادار دارد.

اما تعداد هواداران کریستیانو رونالدو، از تمام ورزشکارهای دیگر بیشتر است.کاکا با 16.2 میلیون هوادار در رده دوم است .

در میان ده ورزشکار محبوب در توئیتر، نام 8 فوتبالیست دیده می شود که شش تا از آنها در لالیگا بازی می کنند. علاوه بر کریستیانو رونالدو و کاکا، نیمار، اینیستا ، پیکه و سسک هم سایر بازیکنان محبوبی هستند که در لالیگا بازی می کنند.

رنکینگ 10 ورزشکار محبوب در توئیتر بدین ترتیب است
1-کریستیانو رونالدو: 20.1 میلیون هوادار

2-کاکا : 16.2 میلیون هوادار

3- لبرون جیمز : 9.3 میلیون هوادار

4-نیمار: 7.8 میلیون هوادار

5- شکیل اونیل : 7.4 میلیون هوادار

6- رونالدینیو: 6.9 میلیون هوادار

7- وین رونی: 6.8 میلیون هوادار

8- آندرس اینیستا: 6.5 میلیون هوادار

9- جرارد پیکه: 6.4 میلیون هوادار

10-سسک فابرگاس: 6.4 میلیون هوادار

پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

بيل قصد دارد به رئال مادريد بپيوندد

رسانه هاي انگليس روز چهارشنبه گزارش دادند گرت بيل مهاجم ولزي تيم فوتبال تاتنهام قصد دارد به رئال مادريد اسپانيا بپيوندد.

 


 

 

نتقال گرت بيل به رئال مي دارد مي تواند رکورد انتقال بازيکن را بشکند.

اين بازيکن 24 ساله روز چهارشنبه به مدت پنج ساعت در محل اردوي تاتنهام حاضر بود اما تمرين نکرد.

شبکه تلويزيوني اسکاي اسپور گزارش داد گرت بيل به آندره ويلاس بواس، مربي پرتغالي تاتنهام گفته است قصد دارد به رئال منتقل شود.

رئال براي جذب گرت بيل آماده است بيش از 100 ميليون پوند ( 114 ميليون يورو ) پرداخت کند.

اين تيم سال 2009 هشتاد ميليون پوند ( 91.4 ميليون يورو ) به کريستيانو رونالدو پرتغالي پرداخت کرد که رکورد انتقال بازيکن به حساب مي آيد.

مطبوعات انگليس گزارش دادند دانيل لوي، رئيس باشگاه تاتنهام قرار است در ميامي با همتاي مادريدي خود ديدار کند.

وي قصد دارد براي انتقال اين بازيکن 125 ميليون پوند ( 142.8 ميليون يورو ) دريافت کند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، بيل از سال 2007 در تاتنهام بازي مي کند و سال گذشته 26 گل براي اين تيم به ثمر رساند.

زين الدين زيدان فرانسوي، بازيکن سابق و مربي فعلي رئال گفت:‌ « اگر بيل تمايل دارد به رئال بپيوندد تاتنهام بايد به او اجازه دهد با ما مذاکره کند .»

زيدان افزود: « هر بازکين يک بار فرصت بازي کردن در رئال را پيدا مي کند و اينکه گرت نمي خواهد آن را از دست بدهد، قابل درک است .»

تاتنهام روز شنبه در ديداري دوستانه به مصاف موناکو مي رود اما حضور گرت بيل در اين ديدار مشخص نيست.

سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

يک بازيکن ديگر از رئال مادريد در ناپولي

سرمربي ناپولي قصد دارد بازيکن ديگري از رئال مادريد را به سن پائولو ببرد.

 


 

خريدهاي تابستاني ناپولي از رئال مادريد هنوز پايان نيافته است. سران سن پائولو مي‌خواهند آلوارو آربلوا را نيز از سانتياگو برنابئو به تيم خود اضافه کنند.

به گزارش فارس،‌ ناپولي پيش از اين با خريد گونزالو هيگواين،‌ خوزه کايخون و رائول آلبيول نزديک به 50 ميليون يورو را به حساب رئال مادريد واريز کرده‌اند.

رافائل بنيتس، سرمربي جديد ناپولي در حالي که روز گذشته اعلام کرده بود قصد دارد مهاجم ديگري را به ترکيب تيمش اضافه کند، گوشه چشمي هم به آربلوا دارد تا بتواند با استفاده از او، خط دفاع تيمش را هم تقويت کند.

آربلوا که 12 ميليون يورو براي بنيتس آب مي‌خورد، پيش از اين در ليورپول پيشينه کار کردن زير نظر اين مربي اسپانيايي را دارد.

گزارش تصویری: کاروان ورزشی رئال مادرید وارد آمریکا شد

کاروان ورزشی باشگاه رئال مادرید برای برگزاری اردوی تابستانی اش وارد ایالات متحده آمریکا شد


دراینجا می توانید تصاویر منتخبی از ورود کاروان مادریدی به فرودگاه لس آنجلس را ملاحظه کنید:

foton

foton

foton

foton

foton

foton

سایت گل- کاروان ورزشی رئال مادرید بعد از اتمام دیدار دوستانه مقابل پاری سن ژرمن در سوئد به مادرید بازگشت و بعداز مادرید به سمت آمریکا پرواز کرد. حالا کارلو آنچلوتی و شاگردانش در آمریکا هستند و برای 13 روز اردوی تابستانی شان را دراین کشور دنبال خواهند کرد.

دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

ايسکو: رئال در مسير صحيح قرار دارد

ايسکو، ستاره جديد رئال مادريد، با ابراز خشنودي از کيفيت هم تيمي هاي جديدش، معتقد است که رئال در مسير صحيح براي رسيدن به موفقيت قرار داد.

 


 

 

اين ملي پوش جوان اسپانيايي که در اين تابستان از مالاگا به رئال پيوست، اعتقاد دارد که تيمش براي سازگار شدن با سيستم مورد نظر آنچلوتي بايد بيشتر تلاش کند.

به گزارش گل، ايسکو به خبرنگاران گفت:" ما از کارهايي که تا به حال انجام داديم، راضي هستم. البته هنوز زود است اما ما تيم فوق العاده اي داريم، با بازيکنان بزرگ و شيوه کاري بسيار خوب. ما در مسير درست قرار داريم.

من از شرايطم راضي هستم و به خوبي در تيم جا افتاده ام. هنوز بايد درک بهتري از بازي هم تيمي هايم پيدا کنم و در هر جلسه تمريني براي رسيدن به آن تلاش مي کنم.

کيفيت تيم فوق العاده است و اين اهميت زيادي دارد. شيوه بازي تيم از خود بازيکنان تيم اهميت بيشتري دارد.

ما تيم جواني داريم که مي تواند در چند سال آينده براي باشگاه بازي کند. آنچه آنچلوتي از ما مي خواهد اين است که خوب بازي کنيم، توپ را حفظ کنيم و خلاقيت داشته باشيم."

رئال شب گذشته موفق شد در ديداري دوستانه پاري سن ژرمن را شکست بدهد و ايسکو پيروزي در اين ديدار را براي تيمش بسيار مهم دانست.

" پيروزي در هر ديدار، هميشه مهم است اما ما در اين ديدار مقابل تيمي مبارزه جو و بسيار خوب قرار گرفتيم. ما بايد همين روند را حفظ کنيم و تلاش کنيم تا هر روز بهتر شويم. کيفيت تيم فوق العاده است. ما تيمي جوان و آينده دار هستيم."

شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رئال مادريد مقابل المپيک ليون متوقف شد

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري دوستانه مقابل المپيک ليون به تساوي رسيد.

 


 

در ديداري دوستانه براي آماده‌سازي باشگاه‌هاي اروپايي به منظور حضور موفق در ليگ‌هاي داخلي، تيم فوتبال المپيک ليون در ورزشگاه ژرلان ميزبان رئال مادريدي بود که در اين فصل هدايتش بر عهده کارلو آنجلوتي سرمربي ايتاليايي و موفق تيم‌هاي آث ميلان و پاري‌سن‌ژرمن است.

به نقل از فارس،اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

در اين بازي و در حالي که تا دقيقه 78 بازي با نتيجه دو بر صفر به سود ميزبان پيش بود رئال مادريد موفق شد با گل‌هاي موراتا 78 (پنالتي) و کاسيميرو 84 بازي را به تساوي کشاند.

گل‌هاي المپيک ليون نيز توسط گرونيه 20 و لوپز 62 به ثمر رسيد.

 

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 934
بازدید کل : 220089
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس