Real Madrid
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

دي‌ماريا: رونالدو قانعم کرد در رئال بمانم

آنخل دي‌ماريا مي‌گويد حضور کريستيانو رونالدو مهم‌ترين دليل او براي ماندن در رئال‌مادريد بوده است.

 


 

 

هافبک آژرانتيني رئال که زمزمه‌هاي پيوستن او به منچسترسيتي يا پاري‌سن‌ژرمن به گوش مي‌رسيد، در نهايت در رئال‌مادريد ماندني شد.

دي ماريا درباره ماندنش در اين تيم گفت: مهم‌ترين دليل حضورم در رئال‌مادريد کريستيانو رونالدو است. او خيلي با من صحبت کرد و قانعم کرد در رئال‌مادريد بمانم. رونالدو براي ما يک رهبر واقعي است. او هميشه در زمين مسئوليت سنگيني را بر دوش دارد. هواداران انتظارات زيادي از او دارند و من از بازي کردن در کنار او خوشحالم.

دي‌ماريا در فصل نقل‌وانتقالات تابستاني از تيم‌هاي منچسترسيتي و پاري‌سن‌ژرمن پيشنهاد داشت اما در نهايت تصميم گرفت قراردادش را با رئال‌مادريد تمديد کند.

 

رونالدو؛ برترين گلزن تاريخ باشگاه رئال مادريد

ستاره پرتغالي رئال مادريد بهترين متوسط گلزني در هر مسابقه را در تاريخ باشگاه به خود اختصاص داده است.


کريستيانو رونالدو در چهار سال حضورش در رئال مادريد 201 گل در 199 بازي رسمي به ثمر رسانده يعني ستاره پرتغالي به طور متوسط در هر بازي 1.01 گل به نام خود ثبت کرده است. اين بهترين متوسط گلزني در تاريخ باشگاه است که او را بالاتر از پوشکاش با رکورد 0.93 قرار مي‌دهد.

کريستيانو پنجمين فصلش در برنابئو را با حضور در مکان ششم بهترين گلزنان باشگاه شروع مي‌کند. او مي‌تواند به زودي يک رده ارتقا پيدا کند و در مکان پنجم جاي بگيرد زيرا هوگو سانچز با 208 گل زده تنها هفت گل بيشتر از او زده است. در حالي که رونالدو با بازي براي رئال مادريد بهترين گلزن ليگ شد و در فصل 11-2010 با 40 گل زده کفش طلا را به دست آورد؛ هرچند بهترين فصل وي، سومين فصلش در سانتياگو برنابئو بود که در 55 بازي توانست 66 گل به ثمر برساند (متوسط 1.08 گل در هر بازي).

وي در آخرين فصل حضورش با 12 گل زده بهترين گلزن ليگ قهرمانان اروپا شد.

شکست سنگين اينتر مقابل رئال مادريد

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري دوستانه اينتر ميلان را با شکستي سنگين مواجه کرد.

 


 

 

از سري رقابت‌هاي دوستانه باشگاهي و در يک ديدار حساس تيم فوتبال رئال مادريد ملقب به قوهاي سپيد با هدايت کارلو آنجلوتي موفق شد اينتر ميلان ايتاليا را با نتيجه سه بر صفر شکست دهد.

به گزارش فارس، کاکا در دقيقه 11، رونالدو 38 و آلوارز 68 براي رئال گلزني کردند.

در ساير ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد:

سلتيک 1  ليورپول 0

تاتنهام 1  اسپانيول 1

نيوکاسل 1  براگا 1

اوساسونا 1  وايادوليد 1

 

گزارش روز: واکنش مثال زدنی کریس رونالدو درمواجهه با CR7یی دیگر

در جریان بازی رئال مقابل چلسی،یک هوادار افراطی به داخل زمین پرید و به سمت کریس حرکت کرد. کریس او را درآغوش کشید واورا با نیروهای پلیس تا کنار زمین همراهی کرد


سایت گل- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در دیدار دوستانه تیمش مقابل چلسی در فینال گینس کاپ که در میامی برگزار شد، نه تنها حرفهایی برای گفتن به ژوزه مورینیو سرمربی اسبقش دررئال داشت، بلکه بایک رفتار استثنایی درسهای زیادی به فوتبالیست های جوان داد.

دراین بازی رئال مادرید با نتیجه 1- 3 از سد چلسی عبور کرد و رونالدو 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند تا پاسخ صحبت های اخیر مورینیو که رونالدوی برزیلی را رونالدوی واقعی خوانده بود، در زمین مسابقه فوتبال بدهد.

این ستاره پرتغالی بعد از به ثمر رساندن سومین گل تیمش دراین بازی، شاهد آن بود که یک هوادار که پیراهن شماره 7 رئال مادرید را برتن دارد، با عبور از سد نیروهای امنیتی وارد زمین شدو مستقیما به سمت او حرکت کرد. زمانی که این هوادار به نزدیکی کریس رسید، روی زمین زانو زد و بعد آغوشش را برای بغل کردن کریس گشود. ستاره پرتغالی هم درکمال آرامش و بدون رفتاری بد این هوادار را در آغوش گرفت و هیچ رفتار زشتی در کنار زدن او نشان نداد و این درحالی است که خیلی از ستاره های دنیای فوتبال در چنین شرایطی با ترشرویی با هوادار رفتار می کنند.کریس همراه با این هوادار به کناره زمین آمد و او را به دست نیروهای امنیتی سپرد و آنها هم بدون اعمال زور و خشونتی این پسر را بیرون بردند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، این پسرهم در صحبت هایی درمورد دلیلش برای انجام این کار صحبت کرده و توضیح داد که هدفش دیدار از نزدیک با اسطوره ورزشی اش بوده. این رفتار رونالدو باعث شد تا علاوه بر هم تیمی های کریس در رئال، او با تبریک و تحسین بازیکنان چلسی نیز مواجه شود و بازیکنان هر دوتیم به کریس به خاطر این رفتار مناسب و مودبانه اش از او تشکر کردند.

درجریان بازی فینال گینس کاپ که در ورزشگاه سانلایف میامی برگزار می شد، 67272 هوادار به تماشای بازی آمده بودند وفریادهای مادرید مادرید و رونالدو رونالدو دائما به گوش می رسید.

پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, :: 8:7 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی
رئال مادرید فاتح جام بین المللی گینس

در شب پایانی مسابقات گینس کاپ ابتدا میلان با دو گل بالوتلی و نیانگ از سد لوس آنجلس گلکسی گذشت و سوم شد.


سپس در یک فینال دیدنی رئال مادرید با نتیجه سه بر یک چلسی را شکست داد و قهرمان این رقابتها شد.گلهای رئال مادرید را کریستیانو رونالدو (دو بار) و مارسلو و تک گل چلسی را رامیرز به ثمر رساندند.

 

کریستیانو رونالدو نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 19:9 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

سه نامزد نهايي جايزه بهترين بازيکن يوفا

سه نامزد نهايي کسب سومين دوره جايزه بهترين بازيکن اروپا مشخص شدند.

 


 

مسي، ريبري و کريستيانو رونالدو سه نامزد نهايي جايزه بهترين بازيکن اروپا در فصل 13/2012 شدند.

مهاجم آرژانتيني بارسلونا، بازيکن فرانسوي بايرن‌مونيخ و مهاجم پرتغالي رئال مادريد در نظرسنجي خبرنگاران فدراسيون‌هاي عضو يوفا به عنوان سه نامزد نهايي کسب اين جايزه انتخاب شدند. برنده نهايي پس از يک نظرسنجي زنده در موناکو در مراسم قرعه‌کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان 14/2013 در روز پنج‌شنبه 29 آگوست (هفتم شهريور) اعلام خواهد شد.

خبرنگاران به وسيله سيستم الکترونيک در موناکو به صورت زنده رأي خواهند داد تا بهترين بازيکن از ميان اين فهرست سه نفره انتخاب شود. رأي دهندگان پنج بازيکن برتر از نظر خود را ارائه دادند؛ به صورتي که نفر اول پنج امتياز، نفر دوم چهار امتياز و همين‌طور تا آخر دريافت خواهند کرد. سپس يوفا 10 نفر برتر را بر اساس اين ليست معرفي کرد. رده‌بندي نفر چهارم تا دهم به اين شرح است:

4- روبرت لواندو فسکي (لهستان)- دورتموند : 80 امتياز

5- آرين روبن (هلند)- بايرن‌مونيخ: 55 امتياز

6- توماس مولر (آلمان)- بايرن‌مونيخ: 51 امتياز

7- گرت بيل (ولز)- تاتنهام: 48 امتياز

8- باستين شواين‌اشتايگر (آلمان)- بايرن‌مونيخ: 34 امتياز

9- زلاتان ايبراهيموويچ (سوئد)- پاري‌سن‌ژرمن: 27 امتياز

10- روبين فان پرسي (هلند)- منچستريونايتد: 24 امتياز

اين سومين دوره اهداي جايزه بهترين بازيکن اروپا خواهد بود که ميشل پلاتيني مبتکر آن بود. آندرس اينيستا در فصل 12/2011 و مسي در فصل 11/2010 برندگان اين جايزه بودند.

 

چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رونالدو: مورينيو شايستگي اظهار نظر ندارد

کريس رونالدو مهاجم تيم فوتبال رئال مادريد گفت: مورينيو شايستگي اظهار نظر ندارد.

 


 

به گزارش پايگاه خبري کالچونيوز کريس رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد در واکنش به اظهارات اخير حوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي گفت: درمورد اظهارات اخير حوزه مورينيو تنها چيزي که مي توانم بگويم اين است که در زندگي افرادي وجود دارند که هيچ شايستگي براي اظهار نظر نداشته و من حوزه مورينيو با هم جزو آن دسته افراد مي دانم. من جزو آن دسته افرادي هستم که هميشه براي مربيان احترام فراواني قائل بوده و سعي کرده ام تا از آنها مطالب زيادي ياد بگيرم ولي هميشه مواردي پيش مي آيد که ما مجبور به حفظ خونسردي بوده و بايد از کنار بسياري از آنها به آرامي گذر کرد.

 

دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 21:16 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رونالدو با رئال مادريد تمديد کرد

ستاره پرتغالي رئال مادريد سرانجام قراردادش را با اين تيم تمديد کرد.

 


 

کريستيانو رونالدو قراردادش را با رئال مادريد تمديد کرد و تا 2018 در سانتياگو برنابئو ماندني مي‌شود. اين تمديد قرارداد باعث مي‌شود رونالدو با 17 ميليون درآمد خالص در هر يک از 5 فصل آينده که يک ميليون يورو بيشتر از درآمد مسي است، پردرآمدترين بازيکن فوتبال اسپانيا نام بگيرد.

به گزارش فارس، رونالدو تاکنون مالک 60 درصد از حق انتشار تصوير خود است و 40 درصد بقيه به رئال مادريد تعلق د ارد اما اکنون او اين درصد را افزايش خواهد داد. فلورنتينو پرس و کريستيانو رونالدو در لس‌آنجلس بالاخره گفت‌و‌گويي را که مدت‌ها به تعويق افتاده بود، انجام دادند؛ سوء‌تفاهمات را برطرف کردند.

 

رونالدو:دستي که به من غذا بدهد را گاز نمي‌گيرم

ستاره پرتغالي رئال مادريد در واکنش به اظهارات سرمربي سابق خود گفت: دستي را که به من غذا بدهد گاز نمي‌گيرم.

 


 

 

کريستيانو رونالدو در نشستي خبري حاضر شد و گفت: هر فصل براي من يک رقابت است. تلاش مي‌کنم بهتر از سال پيش باشم. پيچيده است اما من کسي هستم که براي رقابت‌کردن تلاش مي‌کنم. تلاش مي‌کنم براي کمک به هم‌تيمي‌هايم تمام توانم را به کار ببندم.

به گزارش فارس، وقتي از رونالدو درباره مورينيو سوال شد، دامه داد: چيزهايي در زندگي هست که ارزش نظر دادن ندارد و اين به دلايل مشخص يکي از آنها است. من هميشه جنبه‌هاي خوب مربيان را مي‌بينم. من دست کسي را که به من غذا داده گاز نمي‌گيرم و درباره کساني که درباره‌ام بد حرف بزنند، صحبت نمي‌کنم. من مسائل مثبت را مي‌بينم. قرار است با چلسي بازي کنيم نه با مربي آن. اين بازي تدارکاتي ديگر است و مي‌خواهيم براي بهترين شروع در لاليگا در آن به پيروزي برسيم.

ستاره پرتغالي مادريد خاطرنشان کرد: بازيکنان جديد بسيار خوب هستند و من هم مثل هم‌تيمي‌ها و مربي بسيار خوشحالم. آنها کمک زيادي به تيم خواهند کرد و درست نيست که تنها يکي از آنها را نام ببرم. آنها با ليگ اسپانيا و بازي‌ها آشنا هستند و نشان داده‌اند براي اين تيم خوب هستند. چيزهاي مثبتي در آنها ديده‌ام و اميدواريم که آنها بتوانند در اين فصل با ما همکاري خوبي داشته باشند.

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

قرارداد رئال مادريد با نوجوان 11ساله

باشگاه فوتبال رئال مادريد با نوجوان 11 ساله آمريکايي قرارداد امضا کرد.

 


 

 

 مسئولان رئال اعلام کردند جاشوا پينادات نوجواني که مهارت فوق العاده گلزني در رده سني خود را دارد به آکادمي باشگاه وارد مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پينادات قبلا براي مدت کوتاهي در آکادمي هر دو باشگاه رئال مادريد و بارسلونا حضور يافته و تمرين کرده است. پينادات اولين بازيکن آمريکايي است که به تيم رئال مادريد راه پيدا مي کند.

وي قرار است از ماه سپتامبر در آکادمي رئال حاضر شود. اين آکادمي در گذشته بازيکناني چون ايکر کاسياس، گوتي و رائول گونسالس را تربيت کرده است.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 938
بازدید کل : 220093
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس